Jakub Šafránek

View Original

Proč trh možná potřebuje váš nápad, který není nic nového pod sluncem

Pokud váš nápad na podnikání není ani trochu revoluční, je možná právě teď ten pravý čas s ním přijít na trh. Zapomeňte na to, že objevíte druhý Facebook. Máte ale obrovskou šanci dělat něco už vynalezeného sakra dobře, daleko lépe než ostatní.

A právě dobrá exekuce vaše nápadu váš může dostatečně odlišit od zbytku. 

Rozvozy jídel byly v Praze roky, potom ale přišlo DámeJídlo a vše se změnilo. Desetiletí jsme jezdili vlaky a autobusy nevalné kvality bez jakéhokoliv servisu, pak přišly autobusy Student Agency a RegioJet. Taxislužeb po Praze funguje desítky, stejně TickTack Taxi nakupuje desítky nových aut a snaží se posunout kvalitu taxíků o dvě úrovně výše.

Nemusíte mít revoluční nápad a pokud ho nemáte, tak na něj ani nečekejte. Raději se pusťte do nekompromisní exekuce současného nápadu.  

Dělat něco sakra dobře vás může samo o sobě dostatečně odlišit.  

Líbil se vám tenhle příspěvek? Sdílejte ho.