Jakub Šafránek

View Original

Prodej prinosu

Kdyz byste dostali nabidku, ktera by byla za primerenou cenu a resila vas problem, radi byste zaplatili.
Lide radi kupuji, ale uz mene lidi rado jedna s obchodniky. Proc je tomu tak? Malokdo zase bere praci kde pracuje primo se zakaznikem.
Sales je podle me jedna z mist, kde se dobre lame psychologie zamestnance a podnikatele. Podnikatel v businessu ma penize, kdyz neproda penize bude jen ztracet. Nejriskantnejsi je pro nej tedy nic nedelat, nic neprodat.
Zamestnanec neriskuje, ale ma pocit risku - strapneni, hadky se zakaznikem, byt odmitnut.Vyhody jsou jiz mene hmatatelne-na povyseni i bonusy ho musi nekdo vybrat. Neni divu ze pak nekdy voli pasivitu.
Voli ale spatne, riskovat znamena vitezit nebo se ucit, oba dva posunou dopredu pouze penize od zakaznika, protoze zakaznik je opravdovym sefem.