Prodej a zakladni potreby

No sales, no business. – Obchodní motto

Sales prošel změnou směru od prodejce s pozitivní sebe mluvou, který má polici motivačních knih k prodejci s policí pořádných knížek, prodejce který je trochu rádcem, trochu konzultantem. Novodobý prodejce je především profesionálem v oboru. Ví, že na něm stojí úspěch celé firmy.

K čemu vám bude kávovar v kanceláři, onyxová stěna ve vaší pracovně a automatické žaluzie, které se budou sami vytahovat každé ráno za doprovodu Čtyř ročních období, když si váš produkt nikdo nekoupí?

Lidé mají pět základních potřeb - učit se, chránit sebe a své blízké, cítit emoce, vlastnit a začlenit se. Které potřeby váš produkt naplňuje? Pokud ani jednu, je možné ze to není business, ale pouze drahý koníček.

Nápad, který naplňuje základní potřeby, se dobře prodává.