Vize druhého workshopu Šťavnaté slajdy

Minulý rok v listopadu jsme uspořádali první veřejný workshop Šťavnaté slajdy. Jeden den, naplněná Pracovna na Žižkově a volná místa už nebyla dřív jak 14 dní před akcí (video z akce). Zároveň to byl experiment - dát vstupné volné. Většina mých známých si o mně myslela, že jsem blázen. Desítky hodin práce a nechat na účastnících rozhodnout se, kolik zaplatí? Šílenost. 

Ten experiment se povedl. Nicméně je čas uspořádat druhý, ještě lepší workshop. Předat to, co jsem se za další rok pořádání workshopů ve firmách, čtením knížek, prací na sobě, naučil. Předat to, co funguje, ale i upozornit na chyby, které jsem udělal.

Mou vizí je uspořádat workshop jen pro nadšence. Pro lidi, kteří jsou přihlášeni k odběru newsletteru (který posílám cca jednou za několik měsíců). Vize je neudělat akci otevřenou, ale uzavřenou, kde bude dost času věnovat se intenzivně každému z vás. Věnovat se lidem, kteří jsou pro prezentování zapáleni a jsou ochotni investovat čas a peníze, aby se něco nového naučili. 

Experiment s otevřeným vstupným už se nejspíše nebude opakovat, protože chceme (workshop opět nebudu organizovat sám) zvednou kvalitu, přinést vám materiály ke školení, udělat lepší cvičení, pozvat zajímavé hosty. 

Co můžete udělat pro to, aby se akce uskutečnila? Poprosím vás o dvě věci:

  1. Pokud máte o takovou akci zájem, zaregistrujte se k odběru newsletteru. Akce bude totiž dost možná složena jen z odběratelů. 
  2. Sdílejte tenhle příspěvek mezi vaše přátele a kolegy, pro které je prezentování důležité.

Mou ambicí je překonat kvalitou workshop studia Duarte, který jsem mohl absolvovat v Amsterdamu. 

Jdete do toho? Díky za sdílení.