Prodejte to, pokud se opravdu chcete stát profesionálem.

Pokud se chcete stát profesionálem, začněte prodávat vaši práci.

Podívejte se okolo sebe. Podívejte se, co máte na stole, co máte v knihovně, co máte v lednici. Jak se tam ty věci dostaly? S největší pravděpodobností jsou tam, protože jste si je koupili.

Pokud se chcete dostat k lidem, pokud chcete mít větší publikum, pokud chcete začít dělat to, co děláte teď profesionálně - začněte to prodávat. 

Pokud to nikdo nebude ani po několika měsících (letech?) kupovat, děláte nejspíše něco, co nikdo nechce. Vyšívání dětských peřinek může být super koníček, ale pokud to nejste schopni prodat, nikdy z toho business nebude.

Nevidím okolo sebe nedostatek nápadů. Lidé se mě často ptají, jak mají rozjet svůj nápad. Jak mají najít čas na to, co chtějí dokázat. A hlavně - jak začít dělat to, co chtějí, profesionálně. Moje rada je jednoduchá:

Začněte prodávat to, co chcete dělat.

Stanete se profesionálem. Začnete pracovat i když nemáte zrovna chuť, trochu vás bolí hlava a chce se vám spát. Budete pracovat bez inspirace, protože budete vědět, že inspirace přichází vždy až potom, co začnete pracovat. Budete pracovat pravidelně, inspirace bude přicházet pravidelně. Začnete ladit, vylepšovat a upravovat svou práci. Začnete dělat špatný marketing, pak lepší marketing, pak sakra dobrý marketing. Lidé se po vás začnou shánět. Ne - nejdříve po vás nejspíše ani pes neštěkne, ale časem, časem jak začnete dělat lepší práci, začnete získávat první zákazníky. A pak další. 

Mezi koníčkem a opravdovým businessem je tlustá čára. A od prvního dne, jak začnete svou práci prodávat, se vše změní.  

Změníte vše dnes?